Start van mijn reis! - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Joanne Werff - WaarBenJij.nu Start van mijn reis! - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Joanne Werff - WaarBenJij.nu

Start van mijn reis!

Door: Joanne

Blijf op de hoogte en volg Joanne

05 April 2012 | Nederland, Zeeland

Zoals velen van jullie begrepen hebben ben ik dus (nog steeds) niet in staat die reiskriebels onder controle te houden..
Eigenlijk had ik het best goed voor elkaar in Amsterdam! Een vaste baan, een leuke (iets krakkemikkige) zolderwoning, de zomer in aantocht..
Maar ja.. toen kreeg ik ineens de kans om een poosje te gaan werken in een Dolfijn Therapie Centrum in Curaçao! Alsof ik daar nee tegen kan zeggen..!

En tja, Jo zal Jo niet zijn als ze daar niet meteen een mooi reisje achteraan plakt..

Zo zal ik vanaf Augustus een aantal maanden gaan mee werken in een project in Peru; Lares, een plek op 3300 meter hoogte in de Andes. Dit project is een opvanghuis voor arme kinderen uit nabij gelegen dorpjes.

Daarnaast is het plan om te gaan rondreizen in Bolivia, Argentinië en Brazilië..

Een hoop plannen en weer een uitdaging waar ik enorm naar uit kijk!

Uiteraard ga ik mijn geweldige/gruwelijk/saaie/blije/verdrietige/spannende/mooie verhalen delen op deze weblog! Dus lees vooral mee! :)


  • 05 April 2012 - 20:43

    Stella:

    sister joy!!! heel veel plezier! Ben benieuwd naar al je verhalen. geniet ervan! x

  • 05 April 2012 - 23:20

    Jasper:

    Spannnnennnd! Ik kijk echt enorm uit naar al je avonturen! Een hele fijne, rustige en veilige vlucht naar Curaçao gewenst en ik hoop snel van je te horen!

  • 06 April 2012 - 05:21

    Eva De Waard:

    Goed bezig Jo!
    Ga je natuurlijk weer volgen@
    Groetjes!

  • 06 April 2012 - 07:10

    Krista:

    Heel veel plezier! Ik ga je absoluut volgen!! Geniet nog even van je laatste dag in het Zeeuwse!;)
    Liefs!!

  • 06 April 2012 - 08:17

    Pranita Hoffer:

    hey heel veel plezier, geniet ervan rezien en vrijwiggers werk blijft leuk

  • 06 April 2012 - 14:43

    Gudrun:

    Goede reis voor morgen!
    Ik ga je volgen!
    Genietze!

  • 06 April 2012 - 20:58

    Jan:

    Goede Reis ! Zwemmen met dolfijnen lijkt me net leuker dan knuffelen met koeien.

  • 06 April 2012 - 21:19

    Annelie:

    Goeie reis jo! geniet ervan! ik ga je volgen. xxxxx volg je hart!!

  • 07 April 2012 - 18:27

    Marion:

    Yeah, de reis is gestart :)! Op naar de mooie avonturen... xx

  • 09 April 2012 - 09:02

    Jacinta:

    Klinkt geweldig!!

    Gelijk heb je en ik ga je volgen!

    xs

  • 11 April 2012 - 11:29

    Annelie:

    Jo..hoe heb je het? hoe ix het? xx

  • 19 April 2012 - 20:03

    Marion:

    Jo, Jo, Jo! Roepen ze dat al door de straten? Je foto's vragen om meer en het lijkt alsof je little woody gevonden hebt ;)... Hopelijk heb ik volgende week 'echt' internet en dan kan ik je live gaan volgen :)! Veel plezier en ik blijf je volgen! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeeland

Caribbean en Zuid Amerika

.

Recente Reisverslagen:

31 December 2012

Braziliaanse kriebels en Hollandse regen..

05 December 2012

Argentina y Chile

25 Oktober 2012

Indrukken, veel indrukken!

23 September 2012

Ciao Cusco!

17 Augustus 2012

Lama sokken!
Joanne

Actief sinds 18 Juni 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 30735

Voorgaande reizen:

07 April 2012 - 26 December 2012

Caribbean en Zuid Amerika

03 Oktober 2009 - 28 April 2010

India

Landen bezocht: